Tuesday 3 May 2011

Shopping time .

Penat gila okay shopping semalam dgn my cousin LYN & kawan dye LINDA :) . Act plan nak tengok movie , tapi tak sempat sebab dah shopping sakan & lyn plak nak balik bangi , takut lambat an . biasa laa orang dudk hostel kena balik cepattt . hee . Samapi-sampai jea tak fikir ape sebab masing-masing dah kebulur . Laparrr seyhhh . Ape lagikkk pergi makan laa wey . Dah laa dengan jalan jam tadi . perghhhh !!! kalau laa kereta tue boleh terbang , rasa nak fly fly jea . HAHA . Kita orang shopping dari KL sampai ke KEDAH . gempak an an an ? korang ada ? hihi -,-
Taa de ape pun nak cerita sangat ney tapi yang penting best laa semalam sebab dapat shopping kan . Rasa macam taa cukup jea lagi barang nak beli . Tapi taa pe laa , next time kite Shopping lagi yea .  Act shopping tue pun aku yang ajak sebab akiu nak cari kemeja untuk presentation nanti , tapi yg terover && dapat barang dulu Lyn . siottt betul minah ney . :) Aku bengang jea sebab dye dah dapat barang banyk . Aku apa lagi , cari laa baju . Ntah ape2 baju jea aku beli . Taa pe yang penting aku shopping . taa cukup pulak tue aku mengarut jea beli gelang laa , subang laa . HAHA . sebab taa tau nak beli ape dah . Lyn pun terikut jugak , dye pun sibuk beli rantai & gelang . Si linda plak beli bag . hihi =,=
Dah-dah ntah ape-ape cerita jea ney kang keluar . Baik aku stop .
Assalamualaikum :)))

LINDA & LYN
LYN