Sunday 15 May 2011

IBE - Inti'l BEAUTY Expo -



Rugi okay siapa yang tak pergi Shopping dekat IBE ney kat Convention centre . Tak silap aku tempat ney buka dari 14/may - 17/ may jea , means 4 hari jea okay ! Siapa yang pergi sini mesti taa rasa menyesal sebab korang boleh shopping macam-macam tapi semuanye berkaitan dengan BEAUTY laa an :) Siapa yang berminat denagn Beauty ney mmg dialu-alukan . Nahhh , amek laa map tue , Kalau korang pergi mesti korang rasa dunia ney korang yang punya . Hihi -,-

Act aku rasa ramai yang tak tau sebab aku tengok dekat sana semua cina , orang melayu berapa kerat jea kot . Aku tau ney pun sebab lyn yang ajak ! Act nak pergi GYM then minah ney ade plan lain pulak . Dah laa tak bg tau aku nak pergi KLCC , aku sempoi pakai pakaian sukan && sport shoes bagai . HAHA . tapi aku salin baju balik laa . Agak2 laa aku nak pergi shopping pakai macam tue . HAHA . Kiteorg gerak pergi tempat gym dulu , tanya apa-apa yang patut then terus pergi ke destinasi yang dituju <3
Okay hari isnin baru start main gym . GO GO GO , semangat nak kurus ney :)






Sorry korang-korang semua , lupa nak snap pic . Biasa lah time tue mmg semangat nak shopping jea , benda lain langsung taa ingat :) Hihi , Minta sorry sgt yea =,=