Friday 6 May 2011

Already done :)

Syukur Alhamdulillah , tadi time present semuanya berjalan lancar . Pukul 8 aku dah sampai college , gila awal an ? Hihi -,- Then taa tau buat apa aku pun lepak laa kedai coklat kat college tue tunggu sampai step sampai .
Then aku call cik Hai tanya tempat dekat mana . Cik Hai cakap dekat meeting room block B . Aku pun pergi laa cari dengan step .
Act aku orang kedua tapi disebabkan lupa nak isi borang & hantar borang lambat ckit . Kena laa tunggu turn . Aku orang kelima kottt ! Bengang jea tunggu . Time dalam kol 9 tue takut lagiiii . Dup dap jugak laa jantung ney , dengan bilik meeting kat PTPL tue plak sejuk gila babi plus duduk bawah aircorn rasa macam bukan kat Malaysia . HAHAA . gituhhhh khan !
Dah tunggu punya tunggu , nama step kena panggil dulu . Haihhh ! Aku kena laa tunggu lagiii , tengah tunggu-tunggu  tue ape lagi macam biasa laa . Aku sempattt lagi ON9 . Hihi -,- Lama kot tunggu sampai kepala aku pening plus menyampah gila nak tunggu turn aku . Aku tengok orang lain sibuk buat note , aku dengan step sempoiii on9 jea keje , gelak-gelak lagi . Step lepas present taa berpeluh pulak laa ann ! Cuak sangat laa tue . HAHA .
Then time turn aku dengan semangat jea nak present , mmg tiba-tiba taa rasa takut langsung . Aku baca doa ney ' Rabbiyasir walatuasir rabbiatmim bi khair ' . Korang try laa baca Hihi ! Ada yang ckp time lec tanya soalan . Kita baru nak jawab separuh , taa abes jawab lagi lec dah potong . Tapi time aku present aku yg potong lec cakap ada lah , acanoooo ? Hihihi -,-
Masuk-masuk jea terus bagi salam then teruskan dengan cerita aku . Rasa macam taa nak berhenti cakap kottt . Macam seronok pulak , tapi nasib aku baik sbb lec taa tanya resepi . Biasa laa kalau resepi aku kena tanaya , taa gagap plak aku nak jawab an . Taa ingat doe , banyak sangat resepi ! Aku malas nak bawak note plak . hee ! :)
Walau apa pun aku bersyukur sebab aku tak rasa takuttt pun . Kalau rasa takut tue yang membuatkan kita taa boleeh jawab && menggelabah tue . :)
Lepas present semua aku terus pergi coklat sebab step ada dekat sana dengan haziq . Lepak-lepak jup then dorang bla . Aku lepak lagi sebab nak tunggu anis a.k.a mek nak bagi pendrive dejat dye , nak copy paste aku punya report laa tue . Dengan slideshow pun copyyyy , tapi taa kesah pun . taa bagi kang nangis . Hihi -,- jgn marah mek !
Then lepas bagi mek pendrive aku pun pergi jumpa alif kat block C , kiteorang pergi makan dekat kopitiam dengan soe sekali . Lama kot taa jumpa budak 2 orang ney . Soe pun dah bekerjaya an , kerja dekat Laman Seri tuhhhh jadi PA dato' mana ntah . Alif plak dah kurusss ckit , taa makan nasi 2 weeks bhai . Dye pun dah rajin sekarang , dengar cerita study jea . HAHA , bagus laa . then lepas lepak semua , aku pergi college balik ingat nak amek mek bawak balik perdana sekali . Tp dye tengah semangat edit-edit bagai . Kesian kawan dye kena tunggu lama . Sabar jea laa , kalau taa sabar tampi jea mek tue . :)
Then aku pergi gerak perdana dulu . Then lepak-lepak tertido pulak ! hee . Bangun tido jea Lyn call cakap dah sampai Shah Alam . Aku pun bangun , siap-siap then terus turun .
Kiteorang taa tau nak pergi mana plus Lyn & Boy taa makan lagi an . Yelaa mana taa nye , gerak dari bangi kol 2 sampai Shah Alam kol 4 . Jalan jam katanya , grrrr !
Lepas makan semua kiteorang taa tau nak pergi mana , aku ajak laa pergi karokkkk . Kemain suka lagikkk Boy , excited bukan main . Dah lama taa pergi katanya , lagi-lagi tengah tension dengan kerja kot ! ntahhhh . hehe . Kiteorang pergi karok dekat Quality Hotel . melalak laa 3 orang kat dalam tue :) Besttttt .
Then pergi perdana amek pendrive dekat mek balik , pergi rumah Nureen plak dekat Ilham . Amek baju terus gerak balik .

Presentation ;)

Karok time <3

Okay , cerita dah habis . BYE ;)))