Thursday 19 May 2011

Batuk :'(

Nak masuk 2 weeks dah aku batuk ! Omaigoddd , sikit-sikit mesti nak batuk . Kalau nyanyi jea mesti nak batuk jugak . Bosan laa tak boleh nak nyanyi ! Sambil-sambil on9 tue mesti laa nak dengar lagu sambil nyanyi-nyanyi sikit kan even aku tau suara aku tak sedap . -,- Asyik-asyik batuk jea , nak nyanyi sikit jea mesti tersekat-sekat sebab sakit tekak :'(

Kalau tengah lepak-lepak tue lagi laa kalau batuk yang kejap-kejap tue tak pe . Boleh tahan lagi , ney takkk ! Sekali dapat , batuk yang rasa macam gatal-gatal jea tekak ney . Tak boleh nak berhenti kot batuk tue . Dah macam orang tua ! :/

Hari tue plak aku ade main gym . Tak tau laa ape hal perut aku sakit lepas main gym , rasa macam tegang jea urat kat perut ney , HAHA . Maybe aku buat sit up terlebih over kot . Hihi -,- kalau batuk  tue , perghhh sakitnya . Macam-macam hal laa aku ney ! hmmm , sabar jea laa . main gym salah , tak main salah . grrr !

Sesiap yang rasa-rasa nak call aku time aku sebelum tido or bangun tido tue . Lupakan jea laa hasrat korang , sebab aku memang tak de suaratime tue  . Kalau korang nak call jugak , korang mcm ckp ngn org bisu yang suara ala-ala keluar tak keluar jea tue . HAHA . tapi bila dah lepas mandi semua tue ade pulak suara , just batuk-batuk jea . Pelik ! :) Ade pulak time dye keluar suara , tak keluar suara kan . hee .

Bila nak baik batuk , dah sakit sangat tekak aku ney . hmmm :'( Redha jea laa khannn !