Friday 2 September 2011

setelah sekian lama -,-

Nak dekat 4 tahun dah kita tak jumpa kan ? Nak tau macam mana boleh jumpa balik ? Okay , act aku dah ade lama num dye , Eatty yang bagi . Sebab hari tue eatty ade jumpa Aliq . Nak dekat 1 year jugk lah num aliq dlm phone aku ney , tapi tak pena sentuh pun . Time malam raya tue eatty tanye 'kaw ada call aliq ?' Then aku terus amek hp , terus call dye . HAHA , sengal kan ?
N : 'kenal tak ?'
A : 'tak tau lah , takut salah orang' (dye macam tak ingt sngat )
N : Rasa-rasa mula dari huruf ape ?
A : 'N'
Then aku gelak , terus letak phone . Dye text aku banyak kali jugak lah , tapi aku tak rep pun . Then dye call pulak , aku pick up lah kan .  Dah borak-borak panjang tue , baru lah aku cakap nama aku . HAHA . Dye kate dye ade minx num aku dekat eatty tapi eatty tak bagi . Ape lah eatty ney , kalau kaw bg num aliq ney kat aku memang dah berhabuk macam ney baru aku call lah kan . Tue pun nasib baik kaw ingtkan , kalau tak sampai ke sudah aku tak call2 ! HAHA .
Kalau nak cerita pasal dulu sampai sekarang , memang panjang sangat , tak terlarat nak cerita . So , aku pendek kan cerita jea laa yea ? Cerita paling aku ingat & diungkit-ungkit sampai sekarng , 3 cerita ney lahhh .
1st : Time tue aku nak balik tuition tapi tak de orang nak amek kan . So kaw lah yang jadi mangsa aku . Padahal kita tak couple pun time tue , teman tapi mesra jea kan . Tak tau lah kenapa time tue aku tak de hati langsung dengan kaw . HAHA . Okay , sambung cerita tadi . hehe . Kaw dah lah tak tau tempat tuisyen aku tue . Tapi aku suruh datang jugak . Aku marah-marah kaw kan , suruh CEPAT ! Hihi , kaw pun datang . Tapi lambat so dah tau kan kena ape ? kena marah ! Sorry taw .
2nd : Aku nak g beli phone , tapi kaw ade hal tak boleh bawak aku . Then kaw suruh Syaqir amek aku , sebab kaw kan rapat dengan syaqir kan . So , kaw suruh dye tolong bawak aku beli phone . Then syaqir sampai depan rumah aku memang aku terkejut lah kan , kenapa syaqir plak yang datang . Kaw tak bagi tau aku pun yang kaw suruh syaqir datang , sebab kaw takut kena marah kan . Sorry again . Hihi !
* Rindunye time ney , tapi nak buat macam mana Allah lebih sayang kan Syaqir dari kita semua :( Tapi aku macam sedih bila aliq cakap ngn aku yang syaqir cakap ' eh semua orang yang aku dah lama tak jumpa , semua aku jumpa . Aku ada jumpa naja gak kat jalan TAR , dye beli barang raya . Dye dah gemuk lah ' :'( Kaw meninggal time malam raya kan ? Dah setahun dah kaw pergi kan ? Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman & beramal soleh . InsyaAllah . Al-Fatihah :'(
3rd : Aku nak cat bilik , so nak g beli cat lah kan . Tapi time tue kaw ade game hoki ke takraw ntah . Then kaw kelam kabut gila kena balik cepat bawak aku g beli cat . Tapi time tue banayk kedai cat dah tutup . Then ada satu kedai ney buka tapi tak de colour pink , yang ade pun purple je , tapi colour purple tue tak pekat . Cair jea ! Memang aku hangin lah kan . Grr , time tue aku cakap 'bodoh' kot then kaw sentap habis . Terus kaw diam macam tue jea . Sorry lagi sekali -,-
Then Aliq cakap ade lagi satu cerita , dye kate aku pena nyanyi kan lagu untuk dye dulu . Tapi sumpah aku tak ingat langsung . HAHA . Ieee , sejak bila lah doe , sumpah ! Malu gila bila dia cakap macam tue . HAHAHHAH ;P
Then ada satu soalan aku tanye dekat dye time kiteorang keluar semalam . Aku tanye dye , 'kenapa aliq diam macam tue jea , pas tue siap cakap aliq nak khawin lah . Ape lah , btol ke aliq dah khawin ?' Then dye cakap 'Abes tue dah orang tak suka , orang maki-maki . Tak kan Aliq nak tadah je' HAHAHAHA , lawak kan ? Hehe , dye terasa habis kot time aku cakap dye BODOH tue . :D
Habis dah cerita , apa yang aku merepek pun aku tak tau . <3 Maaf lah , ada cerita yang perlu dirahsiakan , nanti bertambah malu dia kang ! Hihi -,-