Friday 30 September 2011

Akaun !

Ntah lah , tak tau nak cakap macam mana . Sem ney macam teruk gila jea , baru-baru ney baru berakhirnya penyiksaan .

Baru habis FINAL lah , korang ingat penyiksaan apa huh ? Haihhh . :)

27 Sep , hari selasa hari tue exam Amalan Pengurusan even kena baca banyak pun , berbelit-belit & susah tapi aku rasa aku boleh buat kot kalau nak dibandingkan dengan paper hari ney .

30 Sep hari jumaat , Prinsip Perakaunan . Dah lah semua tak tido , bajet-bajet nak study jea semua . Last2 Aku , Intan , Ayeen , Step & Syud terbongkang semua tido pegang buku . Boleh macam tue ? HAHA . Tapi apa yang aku study pun aku tak tau .

Dalam kol 6.30 am cam tue kot kiteorang tertido then kol 8 am bangun . Mandi-mandi , siap , terus pergi kolej ! Memang rabak siot mata . Apa-apa pun akaun kali ney memang susah gila . Aku rasa macam tak pernah belajar subjek akaun langsung bila jawab paper tadi , kat otak aku ney macam nothing ! Macam hilang ingatan pun ada . HAHA . Tak tau nak cakap hape , berserah jea yang mampu ! If mis Hani baik hati dapat lah aku markah lebih sikit , kalau tak memang redha jea wey . Terima seadanya .

Kenapa lah final exam akaun kali ney rasa macam bangang sangat ! Haihhh :'/ . 1st time rasa macam ney ! Apa nak jadi lah . Dah laa , malas nak cerita . BENGANG ! Benda dah lepas pun kan . Hmmmm . Doa kan jea lah mis baik hati bila tanda paper  saya & kawan-kawan lain :* AMIN .