Sunday 25 September 2011

Hari-hari busy + exam :/ tired !

27 sep & 30 sep ney aku ada exam Amalan Pengurusan & Account . Hari selasa & jumaat , memang dua-dua subjek ney aku SUKA , suka sgt . grrr ! Untung lah kena menghafal bagai . Kalau aku ney rajin membaca && menghafal tue lain lah , cite dye sekarang aku sangat lah MALAS . Dah lah sabtu n ahad rumah aku ada buat makan-makan so memang busy busy busy lah cite dye kan . Hari sabtu untuk sedara-sedara terdekat , ahad pulok untuk jiran-jiran & kawan-kawan umi . Sabtu tue plak rumah kawan-kawan aku ada buat open house . 3 rumah plak , tiga-tiga tak dapat pergi , Maaf yea . Ahad pun sama , nasib baik satu rumah jea , tue pun tak dapat pergi , Maaf lagi sekali yea ;))
Sekarang ney baru lah dapat rest sekejap , esok dah tak de buat open house dah , perghhh ! LEGA ! Esok hari-hari orang bekerja , yeayhhh . hihi ! Tadi orang masjid pun ade datang buat doa selamat sikit & selawat semua tue lah kan ;D Rasa insaf sekejap . Hehe ! Now aku dah lari masuk bilik sebab malas nak basuh pinggan mangkuk && angkat meja kerusi tue . HAHAHA , gelak macam syaitonnn !
Kalau nak baca buku hari ney memang tak larat lah cerita dye so kena lah baca pagi esok . Doa-doa kan lah aku ney rajin untuk baca buku , nak exam final ney wey . Tolong doakan aku , supaya mudah memahami apa yang aku baca && mudah untuk menghafal yea . Tolong lah RAJIN wahai Naja Insyirah ;D 
 Semoga aku & kawan-kawan yang lain mendapat keputusan yang cemerlang , Amin . 
Tolong yea doakan aku RAJIN membaca  ! Kalau doa jea , usaha tak de cam ne nak berjaya kan . Cehhh , cakap pandai tapi. . . Hihihiii =,=