Saturday 20 August 2011

Thx for everything . :)

JANTAN semua sama , macam sial !!! :'/
Aku dah agak akhirnya mesti jadi macam ney , mesti aku yang sakit . Aku dah buat keputusan yang terbaik dah hari tue supaya kita 'lost contact' tapi kaw tak nak sangat !!! Sekarang ney acano ? Ade kaw fikir pasal aku ? Sikit pun tak de weyhhh ! kaw HAPPY jea sekarng . Bia kan aku macam tue jea . Menyesal sangat terpedaya dengan kata-kata kaw . 
Harap kaw happy && aku harap sangat kaw berubah . Jangan ulang perangai kaw yang macam gampang ney lagi . Sampai bila kaw nak sakitkan hati orang kan :) 
Ingat aku ney ape ? hadap sgt dengan kaw . Cuba lah sedar diri sikit . Kaw tue nothing . Sekarang ney memang kaw dah buat aku btol-btol benci kaw !
Rasa macam bodoh percaya cakap kaw selama ney ! tapi tak pe lah , tak kesah . Benda dah jadi kan , aku doakan yang terbaik untuk kaw .

*AKU TAK KEJAM , TAPI AKU GERAM DENGAN KAW !