Monday 8 August 2011

Pecah Rumah

YaAllah , terkejut sangat bila dpt msg dari step yang rumah sewa dekat Tadisma kena pecah masuk tadi . Nasib baik saya tak balik Shah Alam lagi . Kalau tak , mau pengsan kat situ . Sekarang ney kan Bulan Ramadhan , kenapa nak buat kerja-kerja macam ney jugak ? taa tau ape jenis manusia lah kaw !!! Kenapa mesti nak pecah masuk rumah sewa kiteorang ? huh ! Tapi Alhamdulillah semua selamat , pencuri tue pun tak sempat nak naik atas .

Lagi satu kes dekat kawasan perumahan tue , ade kes orang rekod perempuan tengah mandi & tido . Apa masalah kaw doe nak buat macam tue ? hmm :( Seriously , saya takut sangat . Apa guna Pak guard kat rumah tue kalau jadi benda macam ney ? -,-  Hmmm !

Please laa , selalu cerita pasal hantu kat umah tue saya okay jea even agak takut . Tapi kalau dah kes macam ney sumpah takut gila-gila . What should i do now ???
Homaigod !!! Ayeen , Intan , Step :'(((((

Ada banyak benda lagi yang aku tak cerita , aku rasa tak perlu diceritakan kot . Memalukan btol ! Haihhhh , ape pun tak boleh , GILA SEKS !!!

Menakutkan okay ciri-ciri orang ney .
*Jubah putih
*Kopiah
*Bau wangi
*Muka pucat