Saturday 6 August 2011

Awak :')

Sorry ! aku kena remove kaw , delete num kaw dalam phone , lost contact dengan kaw . Tue jea cara terbaik , aku memang tak nak lost contact dengan kaw tapi aku terpaksa Bapak Ayam . Acano ? Untuk kebaikan kaw jugak kan . Aku tak nak penting kan diri aku sendiri . Kalau kaw tak nak kita lost contact sampai bila benda ney nak stop an && sampai bila kita nak jadi macam ney ? Aku tak nak hal ney jadi lagi lama & panjang ! Nanti aku yang sakit hati , kaw ape tau ! HAPPY jea . Lelaki an , biasa lah . Mulut cakap itu ini , tapi hakikatnya ? Aku tak nak jadi macam budak bodoh laa . Tolong lah faham perasaan orang lain jugak . Tolong lah jangan buat aku terpedaya dengan kata-kata kaw lagi . Even benda yang kaw cakap tue keluar dari hati kaw tapi aku tau kaw tak kan lakukan . Sape jea lah aku ney kan !
Kaw boleh fikir sendiri , kaw dah besar kan . Aku bukan apa , aku tak nak one day nanti aku akan benci kaw . Aku tak nak bila kita makin lama , benda ney akan berakhir dengan kekecewaan . Kaw cakap kaw fikir pasal aku , tapi aku takut one day nanti kaw tak fikir langsung pasal aku . Aku tak nak SEMUA jadi macam tue :'(


 TAKE CARE , hope kaw happy buat orang macam ney ;)




I'm sick with ur attitude !
Thx for everything .