Saturday 3 March 2012

Friends :')


Aku nak minta maaf sangat , tak kira lah salah aku dari segi apa pun . Aku harap korang boleh maafkan aku . Manusia tidak semuanya sempurna kan . Aku suka kawan dengan korang , kita lah orang yang paling kecoh sekali kat college tu , banyak sangat kenangan suka dan duka kita bersama . Tak mungkin dapat aku lupakan . Selama aku dekat PTPL Shah Alam , korang lah kawan aku dari sem 1 . Aku sedih sangat sebab lepas ney kita susah nak jumpa dah , mungkin masa amek result nanti je kita semua akan jumpa balik & aku sedih sangat sebab semuanya berakhir macam ney , mungkin diantara kita ada yang simpan dendam sesama sendiri . Kalau ada lagi perasaan macam tu , semua hak masing masing , aku tak boleh buat apa . Aku hanya nak korang tau yang aku ikhlas kawan dengan korang & aku tak pernah simpan dendam dekat korang semua . Aku minta maaf sangat sangat . Aku doakan korang berjaya didunia dan akhirat . :'(




 ILoveYou :')