Monday 10 October 2011

Cantiknya bulan

Kuasa Allah 


Malam ney aku pelik sangat , kenapa friend dekat dalam bbm semua cakap pasal cantiknya bulan . Aku pun nak lah tengok jugak kan , aku pun keluar lah rumah tengok bulan . Memang btol bulan cantik sangat , kuasa Allah kan . Macam-macam orang cakap pasal terjadinya bulan yang penuh , bercahaya dan bersinar macam hari ney .
Contohnya :

  • Dalam masa 44 hari sesuatu yang dasyat akan berlaku terhadap semua umah manusia di muka bumi ini , sebelum tarikh keramat tiupan sangkakala .
  • Bumi ini telah goyah dan uzur untuk didiami oleh umat manusia dan macam-macam lagi .

*Diharapkan kepada umat islam bersungguh-sungguhlah melakukan ibadat terhadap Allah S.W.T sebelum pintu kiamat akan tutup .


SEMBILAN SEPULUH SEBELAS <3

Masa tengah tengok-tengok bulan tue tengah text dengan thaufiq . Dye pun tengah duduk-duduk dekat luar rumah , semua orang nak tengok bulan lah katakan . :) Then kiteorang story pasal ehemmm lah kan . Act dah lama dye tanya , tapi aku tak bagi tau pun jawapan dye . Senyap jea buat tak tau then hari ney baru aku rasa ready . Tiba-tiba je rasa macam nak cakap YA kan . Terbuka jugak hati aku ney , hehe . Dah lah , tak nak cerita banyak-banyak , ntah pape kan . Zzzzz . kbai ! :D Hihihiii .